Зв'язок
email
Мова

26 квітня - Всесвітній день інтелектуальної власності

26/04/2024

Більшості людей відомо про існування інтелектуальної власності:

  • авторського права, 
  • патентів, 
  • товарних знаків,
  • промислових зразків. 

26.04.1970 набула чинності Конвенція, яка заснувала Всесвітню організацію інтелектуальної власності (World Intellectual Property Organization, WIPO). Це - спеціалізована установа ООН, діяльність якої спрямована на розвиток збалансованої і доступної міжнародної системи інтелектуальної власності. Україна є членом WIPO із 1991 року.

У 2021 році ТОВ “Гера” отримала остаточну реєстрацію торговельної марки GEOS (Gera ergonomic original solution) у Державному реєстрі свідоцтв України, подавши заявку до Державного підприємства “Український інститут інтелектуальної власності”.

У вересні 2023 року ТОВ “Гера” створила окремий сайт, де представлено обладнання ТМ GEOS - він ТУТ. 

Сьогодні лінійка обладнання GEOS представлена:

Спектр продукції GEOS задовольняє потреби партнерів у функціональному та доступному устаткуванні для автоматизації процесів продажу, обслуговування клієнтів.

У концепцію GEOS вкладено:
  • сервісну та технічну підтримку;
  • довгострокову гарантію на обладнання;
  • цінову доступність для українського користувача;
  • багатофункціональність;
  • ергономічність дизайну;
  • зручність в експлуатації;
  • довготривале партнерство на всіх рівнях.

З 26.04.2024 по 30.04.2024, на честь свята, ТОВ “Гера” пропонує партнерам здійснити вигідну закупівлю обладнання GEOS та MG за спеціальною пропозицією (дивіться ваші e-mail).

Подробиці можна дізнатися у менеджерів напрямків:

  • сканери штрихкодів - Олена Марченко, тел.: +38 050 382 55 96,
  • POS-принтери (принтери чеків) - Артем Власенко, тел.: +38 050 425 53 11,
  • POS-термінали та POS-монітори - Галина Бекджанова, тел.: +38 050 389 91 28,
  • каси самообслуговування - Анатолій Кустов, тел.: +38 050 444 72 99. 

Ергономічні стійки HPC в комплектації

16/04/2024

Ергономічні стійки НРС - аксесуар для зручного кріплення торговельного обладнання.

Особливості ергономічних стійок HPC:
- оптимізують робочий простір касового вузла,
- підвищують надійність роботи закріпленого обладнання, що зменшує вірогідність його падіння та ушкодження,
- надають можливість прихованого кріплення дротів, що призводить до зменшення частоти виходу з ладу елементів обладнання,

- мають міцну сталеву конструкцію,
- підтримують популярні платіжні термінали: Ingenico, Verifon, Pax, Yomani та ін.

Переваги від використання ергономічних стійок НРС:

- конфігурація стійок під індивідуальні запити клієнтів,

- адаптивна модульна система кріплень,
- висока маржинальність,
- зменшення втоми касира, що мінімізує кількість помилок і грошових втрат,

- можливість регулювання положення торгового обладнання для зручної взаємодії з оператором,

- широкий вибір кольорових рішень (під замовлення), стандартний колір - чорний.

Відеоогляд універсальних ергономічних стійок НРС для робочого місця касира пожна подивитися ТУТ. 

Отримати консультацію та замовити ергономічні стійки НРС можна за телефоном менеджера напрямку Сергія Потімко: +380679083587.

Партнерська зустріч компанії "Гера" з Datalogic!

15/04/2024

Вже завтра, 16.04.2024, ТОП-менеджмент ТОВ "Гера" зустрінеться в Польщі зі своїми багаторічними партнерами з відомої у всьому світі компанії Datalogic!
 
Слідкуйте за новинами з партнерської зустрічі у наших соцмережах:

15 березня - Всесвітній день захисту прав споживачів

15/03/2024

В Україні права споживачів регулюються на державному рівні Законом України “Про захист прав споживачів”.

Згідно п. 7 статті 1 цього закону, договір купівлі - це усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком.

Тобто чек є підтвердженням купівлі товару та свого роду гарантом, що права покупця будуть дотримані.

Розуміючи важливість цінової доступності на ринку b2b фіскальної техніки, @companyGERA зробила 15.03.2024 в e-mail цікаву пропозицію для своїх партнерів.

Зазначимо, що ТОВ “Гера” піклується про споживачів: відповідно до вимог чинного українського законодавства, має розроблену та впроваджену систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001.

Компанія "Гера" надає гарантії на:

ТОВ “Гера” здійснює гарантійне та постгарантійне обслуговування обладнання. Звернутися до нашого сервісного центру можна за телефоном: +380503758687.

Gera на EuroCIS 2024. Огляд новин

04/03/2024

27-29 лютого 2024 року проходила найкрупніша європейська континентальна виставка обладнання та технологій для рітейлу EuroCIS 2024. ТОВ “Гера” була присутня на цій події і, в особі ТОП-менеджера Руслани Кисельової, ділиться враженнями та новинами з вами, шановні партнери.

- Пані Руслано, що з організаційних моментів сподобалося вам на виставці?

- Відеоподкаст «Trade Talk Today». У цьому «Ранковому шоу» відвідувачі EuroCIS 2024 оперативно дізнавалися про все, що їм потрібно було знати про кожен день виставки. 

- Якби вам довелося вибрати одну тему, яка зараз тримає в напрузі галузь роздрібної торгівлі, що б це було?

- Штучний інтелект (ШІ)!  Він виводить багато процесів на зовсім новий рівень. Генеративний ШІ може створювати новий контент і тим самим покращувати взаємодію з клієнтами. Він може навчатись, використовуючи власні дані. Це відкриває рітейлерам нові способи індивідуального спілкування зі своїми клієнтами, надає можливість прийняття обґрунтованих рішень набагато простіше та швидше. Автоматизуючи процеси, співробітники магазину економлять багато робочого часу, який можна перенаправити на виконання більш важливих завдань. Прогнози продажів стануть точнішими, склад асортименту покращиться, оптимальне ціноутворення стане простіше – словом, ШІ зробить справжню революцію в галузі! Я спостерігала це на багатьох стендах EuroCIS 2024!

- Чи хотіли б ви частіше робити покупки в звичайних магазинах? Ви віддаєте перевагу класичній касі з персоналом?

- Я думаю, що обидва варіанти прийнятні в залежності від контексту та продукту. Якщо я хочу не поспішати з покупками і, можливо, навіть купувати щотижневі продукти, то мене надихає більш просторе приміщення магазину з красивим дизайном, дегустаційними майданчиками та порадами щодо продуктів, рецептів від персоналу.

Я зазвичай знаходжу каси самообслуговування в супермаркетах дуже зручними, тому що можна просто «просканувати себе» повз чергу на касу, а черги там зазвичай коротші. До речі, ТОВ "Гера" пропонує на ринку України такі рішення - каси самообслуговування власної торговельної марки GEOS. У будь-якому випадку, мені дуже цікаво, що багато продуктових рітейлерів працюють над різними форматами «розумних магазинів».

- Чому ви відвідали практично всі модулі виставки?

- Тому що я дізнавалася щось справді цікаве з кожної презентації, яку слухала, – часто прямо з «кабіни», так би мовити, із самого серця індустрії. В модулях вендери надають дуже практичну інформацію про процеси та результати, які в іншому випадку більшу частину часу залишаються прихованими. Я дуже рада, що на виставці було представлено багато наших відомих компаній-партнерів, наприклад, виробників принтерів і етикеток Xprinter та виробників електронних цінників Hanshow .

- До скількох експонентів вам вдалося завітати особисто за три дні виставки?

- Ви не повірите, як мені хотілося б потиснути руки всім партнерам! На жаль, трьох днів EuroCIS 2024 для цього замало. Я не можу назвати відсоток тих, з ким я зустрілася особисто. У будь-якому випадку, мені завжди приємно пройтися залами під час виставки та знову побачити знайомі обличчя. Учасники EuroCIS 2024 – справжня спільнота!

Ось так пройшла найвидатніша подія лютого 2024 в галузі retail. Було цікаво та корисно. 

ТОВ "Гера" на EuroCIS 2024

22/02/2024

Протягом багатьох років EuroCIS 2024 – ексклюзивна гаряча точка роздрібної торгівлі в Європі, яка приваблює професіоналів галузі.

Ось чому з 27 по 29 лютого 2024 року в залах 9 і 10 виставкового центру Messe Düsseldorf вона буде головною виставкою роздрібної торгівлі на континенті.

ТОП-менеджмент ТОВ "Гера" відвідає цю подію та надасть вам ексклюзивні інтерв'ю з партнерами та огляди новинок. 


Разом з нами на виставці ви “віртуально”: 

- відкриєте для себе рішення, які виведуть ваш бізнес за межі сьогодення,

- отримаєте інформацію від інсайдерів галузі, 

- ознайомитеся з продуктами, основними доповідями, інноваційними екскурсіями, стартапами та досвідом, які допоможуть вам створити свій бізнес на майбутнє.


Слідкуйте за новинами від ТОВ "Гера" у соціальних мережах!

Чисті бирки для садово-городньої галузі

30/01/2024

Автоматизація садово-городніх господарств, теплиць, квіткових магазинів - головний тренд української садово-городньої галузі. “Розумні теплиці”, “ІТ-город”, “агроландшафт”, “CRM для автоматизації квіткового магазину” міцно входять в побут сучасних садоводів, нарівні з системами автоматичного моніторингу стадій дозрівання культур і збору врожаю. Навіть штучний інтелект залучається на окремих етапах процесів. 

У новітніх системах автоматизації завжди є процеси, які потребують швидкого збору інформації. Найкращий варіант для цього - використання бирок і етикеток для рослин з метою маркування.

Маркування дозволяє:

  • провести ідентифікацію та простежуваність на певних стадіях технологічного процесу вирощування насіння, квітів, кущів, саджанців, дерев;
  • інформувати про особливості вирощування рослин та умов за їх доглядом;
  • систематизувати асортимент;
  • налаштувати правильний супровід і контроль при реалізації.

ТОВ "Гера" пропонує власникам квіткових магазинів, теплиць, садово-городніх господарств чисті бирки та етикетки. На складі в наявності є:

  • бирки-петельки для маркування саджанців, кущів, дерев. Такі бирки за рахунок гнучкості та легкості оптимальні для зручного кріплення до стебел, стовбурів рослин. Основа бирок - щільний, стійкий до руйнівних дій навколишнього середовища, полімерний матеріал із відмінною якістю. При нанесенні друку на бирки термотрансферним способом текст і зображення зберігаються чіткими тривалий час;
  • бирки-кілочки (штахетки, парканчики) для маркування рослин у вазонах. Вони виготовляються з жорсткого РЕТ-матеріалу, що дозволяє легко вставляти бирку в ґрунт. Матеріал бирки стійкий до розривів, забруднень, вологи та забезпечує довгострокове збереження нанесеної інформації;
  • етикетки в рулонах для маркування пакетів із ґрунтом, добривами, ящиків тощо. Так як саджанці або рослини в горщиках найчастіше зберігаються в умовах холодних приміщень або на вулиці, то етикетка з інформацією має бути стійка до вологи, бруду, холоду. Найкращий варіант - використання поліпропіленової етикетки, інформація на яку наноситься стійкою фарбувальною стрічкою на основі смоли (використовується ріббон класу RESIN).    

Для отримання детальної консультації і замовлення чистих витратних матеріалів для потреб садово-городніх господарств звертайтеся за телефоном керівника відділу витратних матеріалів Марини Ковиліної: +38 050 422 83 14 або СЮДИ.

20 років разом із TSC!

17/01/2024

ТОВ “Гера” - авторизований дистриб’ютор і сервісний центр принтерів TSC в Україні.

У 2024 році ми будемо святкувати ювілей - 20 років плідної співпраці з брендом TSC.

TSC – відомий на весь світ виробник термо- та термотрансферних принтерів.

У 2004 році компанія «Гера» почала з поставок всього 12 моделей принтерів TSC:

- одного мобільного термопринтера,

- трьох моделей настільного,

- вісьмох моделей промислових принтерів (чотирьох - початкового та чотирьох - середнього рівнів). 

За 20 років співробітництва з TSC модельний ряд принтерів стрімко розширився. Сьогодні він складає більше 100 моделей принтерів, а саме: мобільних, настільних, промислових.

Більша частина всього асортименту моделей принтерів TSC є у достатній кількості на складі ТОВ «Гера» у м. Києві. Мета – оперативно, без затримок відвантажувати принтери партнерам за їх замовленнями.

З початку співробітництва з компанією TSC технічні спеціалісти ТОВ "Гера":

- пройшли навчання та вивчили сервісну документацію,

- отримали доступ до замовлення оригінальних запасних частин для ремонту та якісного технічного обслуговування всього модельного ряду обладнання TSC.

З 2012 року компанія "Гера" отримала офіційний статус Авторизованого сервісного центра TSC і Printronix в Україні.

Чверть всіх поставок складають запасні частини та опціональні комплектуючі до принтерів TSC і Printronix.

Фахівці сервісного центру ТОВ “Гера”:

- виконують передпродажну підготовку обладнання,

- встановлюють під замовлення опціональні пристрої, які розширюють базові можливості принтерів: відокремлювачі та обрізувачі етикеток, внутрішні намотчики, плати розширення інтерфейсів,

- для деяких моделей, в залежності від потреб замовника, проводять зміну роздільної здатності принтера,

- здійснюють якісний безкоштовний ремонт впродовж двох років після продажу та введення в експлуатацію принтерів в Україні. Надалі - майже 10 років виконують післягарантійний ремонт будь-якої складності.

Партнери ТОВ “Гера” мають змогу:

- заздалегідь планувати обсяги своїх закупівель,

- отримувати спеціальні цінові пропозиції та “захист” проєктів,

- бути впевненими в наявності обладнання та оригінальних комплектуючих в Україні для досягнення своїх цільових показників із продажів.

Зазначимо, що все це - на постійній двадцятирічній основі, з гарантіями якості та високими стандартами сервісного обслуговування.

Більш детально ознайомитися з умовами співпраці та асортиментом обладнання TSC ви можете за телефоном менеджера напрямку Світлани Куцопалової: +38 095 271 09 71.

З Новим Роком 2024!

31/12/2023

Вітаємо з Новим Роком 2024!
 
Бажаємо від усієї душі:
 
- великих справ і доброї вдачі,
- міцного здоров’я та щирої любові,
- неймовірного щастя та здійснення бажаних мрій,
- вірних друзів і веселих свят.
 
І, звичайно, МИРУ.
 
Щиро ваша, компанія "Гера".

Відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 підтверджено!

01/12/2023

Стандарти, стандарти… 

Що воно таке, те “ISO” та “ДСТУ”? 


ISO - це International Organization for Standardization - Міжнародна організація зі стандартизації. Вона була заснована 23.02.1947 році.


ISO визначає завданням своєї діяльності:

- сприяння розвитку стандартизації і суміжних видів діяльності у світі з метою забезпечення міжнародного обміну товарами і послугами, 

- розвиток співробітництва в інтелектуальній, науково-технічній і економічній галузях.


Основні напрями діяльності  ISO - розробка й:

- публікація міжнародних стандартів,

- поширення документів, які сприяють гармонізації стандартів різних національних систем стандартизації.

 

ДСТУ - це державні стандарти України. Вони розроблені відповідно до чинного законодавства України.

 

ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” - це державний стандарт України, в основу якого покладено положення міжнародного стандарту ISO 9001:2015.


У 2017 році керівництво ТОВ “Гера” прийняло стратегічне рішення - запровадити систему управління якістю задля:

- поліпшення своєї загальної дієвості,

- забезпечення міцної основи для ініціатив щодо сталого розвитку.


ТОП-менеджмент підприємства розумів, що керування взаємопов’язаними процесами як системою сприяє результативності та ефективності компанії, щоб досягати запланованих результатів. 


Тому компанія "Гера" впровадила в свою діяльність процесний підхід, який передбачає:

- систематичне визначення процесів і їх взаємодій,

- керування ними для досягнення запланованих результатів відповідно до Політики в сфері якості та стратегічного напрямку організації.


У жовтні 2023 року ТОВ “Гера” пройшло періодичну сертифікацію впровадженої системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. 


20.10.2023 року акредитований орган з оцінки відповідності ДП “Житомирстандартметрологія” підтвердив цю відповідність сертифікатом №UA.8O027.СУЯ 048-23, дійсним до 19.10.2026 року.


Приймаємо вітання!